Rabu, 19 Ogos 2009

My Fren Wedding- Bed & Hubby...All Da Best..

Akak sbg pengapit hoccay..!!!



Pasangan Mempelai...


Akak Pengapit & Pengantin..Bedah..!!



Wanie pon nk posde gak dgn pengantin..Silakan..



Akak Gorjes Wif Wanie Mendut Yang..!!!


Haaa...Jalan menuju ke pelamin...

Ermmm...Entri kali nie khas utk mber aku yg baru jugak la mengakhiri zaman daranye pd Julai yg lepas... Aku dari sehari ke sehari nk update blog nie, tp x sempat la...lalalalaaa....
So, sudilah kiranye korang menatap pic mber aku tu... Ehheemm..sbnyrnye aku nk soh korang tgk pic sebelah pengantin pompuan tu... heheheh...Motiff nk kene tgk..??? Pasal aku la jadi pengapit dia..hahahahaha...

Ok lah... Malas nk type pepanjang... Kepada mber aku, Bed& husband, Selamat menuju ke alam baru... Jgn gegaduh k... Tpkan, 6 bln pertama lepas kawen itulah moment yg paling indah...
Lepas tu, jeng...jeng..jeng..!!!! Hikhikhik...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan