Khamis, 23 Julai 2009

Artis Kekwat...& My Nephews In A Drama...Hehe..

..
Ermmm..lama x tulis blog aku nih... Dalam entry kali nie, aku nk cite pasal artis yg kekwat, sombong, tapi mmg gebus & lawa la si artis nie... Yang aku maksudkan itu x lain, x bkn ialah si Jasmin Hamid....
.
Citenye begini, 3 minggu yg lepas umah akak aku dijadikan tmpat shooting utk drama 'Novelist Babysitter' yg dah pon ditayangkan dlm cerekarama ari sabtu lepas.... Umah akak aku tuh dh byk kali jd lokasi shooting...Maklum ler, producer tu kwn abang ipar aku.. Dlm drama tu, anak buah aku yg montel 2 org tu pon brlakon jadi extra.... Hehhehe...klakar tgk dorang ade dlm drama tuh.... Glamer anak buah aku....hihihiikk....
.
Dan mase dorang shooting tuh, aku ade kt sana sbb akak aku buat besday & makan2 utk husband dia... Dan kru produksi & artis2 tu td join la skali.... Ramai gak la mase tuh... Selain si Jasmin Hamid, Norman Hakim, Iqram Dinzly pon ade gak.. Ermm......si Iqram tu mmg putih melepak uols... Dan x sombong...Siap masok dapor lagi salam2 dgn kitorang...Norman pon not bad... Handsome gak la mamat tuh... Tapi yg aku angin tu pasal si Jasmin tu muka masam je... Nyampah lak aku nengoknye... Mmg ler dia lawa, tp betol le kata org yg dia mmg kekwat..!!!
.
Memula nk gak la brgambar dgn dia, tp tgk dia mcm tu x jd iols nk snap pic dia.. Kem salam aje lah Joyah...Aku pon double kekwat la dgn dia...It's my sister house hoccay..!!! By the way, then only i know that she's a smoker....huhuuu.... Biase la kan uolss... Artisss....!!!!! Huhuhuu....
.
So, that's the story about her.... Kalo muka lawa, perangai pon kena la lawa gak uollsss??? Baru la cantik luaran & dalaman.... Enough telling about her... Now i'm telling u about my 2 little nephews yg very the active.... Si adik ( Ashraff namanye) mase dorang tgh sibok shooting, dia pon sibok la nk tgk... Pastu bila mummy dia dukung, bawa dia intai dr dapor, bila director cakap 'Action', dia pon jerit gak 'Action'.... Dah semuanye pandang kt dia, shooting pon kena cut...hahahah.... Klakar je kn... Smpai si Lisdawati ( masa tu Lisdawati ade scene) gelak dek si Ahraff yg nj jadi director gak...!!!! Ni akak aku yg cite, sbb i'm not there...huhuu...
.
Last2 mummy dia antar dia kt umah aku coz xnk dia ganggu dorang shooting...Si Daniel dh besar skit, so he can behave himself... Dan aku la jage dia sehari suntuk.... Kejap2 dia tanye bila mummy dia nk dtg..?? Kesian dia..Aku pon bawa dia kuar jenjalan, so dia xde la tanye pasal mummy dia..hehehhe....
.
Lastly, kalo ade artis yg korang jmpe ke ape ke kekwat dgn korang, korang pon kekwat serta ignore them hoccay.... There're human being like us as well.... Jadi jgn berlagak sgt ye... Dtg tmpt org kena lah sopan hoccay... Ikut resmi padi, makin berisi tambah menunduk... Tak rugi uolss...!!!!
.
.

2 ulasan:

  1. ngahahaha

    tulah dulu ko SUKAAAA sangat kan kat dia. kuang kuang kuang

    tak penting itu Jasmin, hakak belle kan ada. diva yang tak kekwat. apakah? xD

    BalasPadam
  2. ehh..mana akak tau iols dulu suka dia..???
    huhuhuuu..

    diva belle kalo kekwat, chooiii sesangat...!!!

    BalasPadam