Khamis, 5 November 2009

Kenangan Aidilfitri 2009...












Dis time aku nk upload pic mase raya aritu... Second year celebr8 Hari Raye Aidilfitri as a wife... Syahdunye bila salam mohon kemaafan dr suami tersayang.. Ye la, selama ni aku selalu melawan cakap dia, kekadang gaduh2 manje...huhuu... So, bila tiba hari raye, kena la sala... Minta maaf zahir & batin... Tp dr segi batin, should be no problem..muahahahha....

Yg best time bulan pose, aku bgun awal, siapkn sahur utk husbandku... Nasib dia jenis simple, kalo minum milo pon dh cukup.. Tp selalunye, aku soh dia jamah nasi skit... Teman aku mkn... thn lepas dok umah mak mertua, so x bape best la.. Ni kat umah sdiri...syok skit... Romantik, main suap2 gitew...hihiikk...

Ok, cite ttg raye, thn ni x bape meriah pasal aku x dpt bonus.. Cilake...menatang hanjeng tol... !! So, ala kadar saje thn nie, tp yg penting dpt gak aku beli LCD TV 32"... Cukup la kan... Janji akak gorjes raye dgn TV LCD baru gitew..hahahahaha......Baju, hiasan umah, kuih muih, sume aku dh prepare awal...so, xde la pening kepala... Tp, kan, betol la org cakap, kalo kita x kedekut, makin murah rezeki kita... Aku yg xde2 duit ni pon, asal ade je mber dtg nk raye, aku tetap masak yg special.... Aku rase 3 kali aku buat open house.. 1st utk family& sedara husband aku, 2nd utk family & sedara belah aku... 3rd, utk mber2.... Ermm...best bila dpt jamu tetamu yg dtg.. smpai abis la spagetti, soto ayam yg aku buat..tu menu utk mber husband aku.. menu mber aku plak mase tu pizza hut je.. pasal dorang dtg terkam umah aku kol 9 mlm.. aku malas nk masak, so order Pizza Hut saje.... 3 large Pizza, utk 8 org mkn... hebat kan mber aku..?? Hantu Pizza..hahahaha...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan